سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع لپ تاپ های دل و کاربرد آن ها

لپ تاپ های دل
کمپانی دل که از سالیان پیش اقدام به تولید لپ تاپ هایی با کیفیت بالا نسبت به دوره زمانی خود نموده است، یکی از بهترین شرکت های موجود در زمینه تولید لپ تاپ می باشد که به واسطه  مندی از کارشناسان و متخصصان ماهر، خط تولید پیشرفته، بهترین مواد اولیه و... همواره در جلب رضایت کاربران لپ تاپ در سراسر دنیا موفق ظاهر شده است. 
اگر شما نیز از کاربران قدیمی دنیای لپ تاپ باشید، میدانید که نام لپ تاپ های دل در کنار دیگر رقیبان همواره در تمامی دوره‌های زمانی مورد توجه بوده است.

تاریخچه تاسیس کمپانی دل
موسسه این شرکت بزرگ در دنیای لپ تاپ و تکنولوژی، شخصی به نام مایکل دل می باشد. نام این کمپانی نیز از نام موسس خود بر گرفته شده است. مایکل در 19 سالگی هنگام تحصیل در دانشگاه از راه های مختلفی چون تعمیر و ساخت قطعات کامپیوتر و خرید و فروش آنها کسب درآمد می‌کرد. 
او پس از اخراج از خوابگاه به همین دلیل نیز، به فکر تاسیس شرکتی در جهت ارائه محصولات دیجیتال افتاد. مایکل دل در ابتدا کار خود را با سرمایه ای نه چندان زیاد به مقدار 1000 دلار آغاز کرد. پس از تاسیس یک شرکت کوچک و معرفی خود به عنوان بازاریاب، رفته رفته با گسترده شدن شرکت و کسب تجربه زیاد، حال کمپانی دل یکی از بهترین کمپانی ها در زمینه تولید لپ تاپ می باشد. 
مایکل دل در اواخر سال 1985 نخستین کامپیوتر رسمی را وارد بازار کرد. پس از آن در دهه 90 میلادی شرکت دل پس از خرید کمپانی کامپک، خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده Turbo PC در ایالات متحده آمریکا معرفی نمود. 
سپس این موفقیت ها از قاره آمریکا خارج شده و راه جهانی شدن کمپانی دل را هموار نمود. تا به امروز که یکی از بهترین برند های لپ تاپ در جهان، برند DELL می باشد.

افتخارات کمپانی دل

شرکت دل یک شرکت آمریکایی در زمینه تولید لپ‌تاپ‌ های پیشرفته می باشد که دفتر اصلی آن در تگزاس آمریکا واقع شده است. از افتخارات کمپانی دل می‌توان به کسب عنوان سی و سوم بین 500 شرکت کننده بزرگ دنیا در سال 2009، مقام سوم بزرگترین شرکت های جهان در زمینه فروش لپ تاپ در سال 2010 و... اشاره داشت. 
همچنین در سال 2016 کمپانی دل با به کارگیری بهترین دستگاه ها و ماهرترین کارشناسان، توانست مقام دوم بزرگترین شرکت های تولید کننده نوت بوک در جهان را کسب کرده و در سال 2015، به عنوان بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت در زمینه تولید و فروش لپ تاپ پس از شرکت اپل معرفی شد.
علل محبوبیت لپ تاپ های دل در بین کاربران

لپ تاپ های دل به دلیل برخورداری از امکانات ویژه، کیفیت بالا، مقاومت و کیفیت بالای سخت افزار، ویژگی های کاربردی و... توانسته همواره نظر کاربران دنیای لپ تاپ را جلب کرده و خود را جز محبوب ترین برند ها در زمینه تولید لپ تاپ در دنیا معرفی کند. 
شرکت دل از اعتبار بالایی در جهان برخوردار بوده به طوری که محصولات آن به اولویت اول و آخر برخی کاربران در حین خرید تبدیل شده است. محصولات شرکت دل در ایران نیز طرفداران زیادی داشته و از محبوبیت بالایی بین کاربران ایرانی برخوردار می باشد.
برخی کارشناسان در زمینه لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال، محصولات شرکت دل را به عنوان اولین گزینه معرفی نمایند. همچنین افتخارات کسب شده توسط کمپانی دل و همه این اعتبارات در سراسر جهان، تضمین کیفیت در لپ تاپ های دل را قطعی می کند. 

مدل های مختلف لپ تاپ های دل

شرکت دل همواره در جهت تولید لپ‌ تاپ‌ های مناسب و کاربردی با بهترین کیفیت و بیشترین امکانات موفق ظاهر شده است. در ادامه چند مورد از بهترین مدل های لپ تاپ دل را در جهت نیاز هر کاربر برای شما معرفی می نماییم.

لپ تاپ های سری XPS 

سری لپ تاپ های XPS کمپانی دل، با عنوان نوت بوک های گرافیکی شرکت دل معروف شده اند. از ویژگی های آن می توان به طراحی زیبا، گرافیک بالا و همچنین قیمت بالای آن نسبت به سری های دیگر اشاره داشت.

لپ تاپ های سری Inspiron 


این سری از لپ تاپ های شرکت دل به دلیل برخوردار نبودن از امکانات بالا و همچنین قیمت مناسب، در جهت برآورده کردن نیازهای کاربرانی طراحی شده که در استفاده از لپ تاپ، نیازی به پردازش های گرافیکی و سنگین نداشته و از بودجه محدودی برخوردار هستند. 

لپ تاپ های سری Vostro 

این سری از لپ تاپ های دل نیز از قیمت مناسبی برخوردار بوده و مناسب برای کسانی است که نیازی به اجرای برنامه‌ها و پردازش‌های سنگین ندارند. 

لپ تاپ های سری Latitude 

این مدل از لپ تاپ های کمپانی دل از امکانات بسیار پیشرفته ای برخوردار بوده و با سطح حرفه‌ای و استحکام بالای بدنه و دیگر قطعات آن, برای افرادی با نیازهای صنعتی بسیار مناسب می باشد. 

انواع خدمات لپ تاپ های دل

همانطور که مطالعه کردید، شرکت دل هنوز که هنوزه همواره توانسته لپ‌ تاپ‌ هایی با کیفیت بالا و امکانات فراوان در جهت رفاه تمامی کاربران لپ‌ تاپ در دنیا تولید کند. 
البته با توجه به وجود ویژگی‌های مثبت در این نوع از لپ‌ تاپ‌ ها طبیعی است که گاهی اوقات لپ تاپ‌ دل شما دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شود. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل  در کرج، با دارا بودن بهترین و کاربلد ترین متخصصان، دستگاه های پیشرفته، امکانات فراوان و... آماده خدمت رسانی به شما کاربران لپ تاپ های دل و دیگر برندهای لپ تاپ در زمینه تعمیر و تعویض قطعات می باشد.